idag var det en sjukdag så då blir det en lista istället


vad har du på dig?
oj oj oj, en t-shirt med Beethoven och strumpbyxor. 
hur mår du?
Är förkyld så att det bara dundrar om det men i övrigt mår jag som en lärka, har nybeställda skor som kommer snart, ska förhoppningsvis köpa en ny kamera snart (!!!) och lever det goda livet.

vad önskar du dig just nu?
att mina vita docs ska dimpa ner i brevlådan (!!!)
vad ska du göra imorgon?
snora, titta på en kamera (!!!), hosta och sakna min favoritpojke en hel massa. Har julmust och ett grönt täcke med små vita kaniner på att kura ihop mig under i alla fall. 
senaste köp?
... en bit blåbärspaj med grädde. frunch. 
vad skrattade du åt senast?
tror det var någons urfåniga dialekt på teve eller så, brukar skratta åt sådana små saker. 
vad har du ätit idag? 
en danonino, blåbärspaj, massor av julmust, en macka
vad grät du åt senast?
grät ledsentårar inatt när mamma kröp ner bredvid mig och sa att hon saknade morfar
vem sov du med senast?
sam, igår, somnade av feber och allmän jultrötthet. 
vad läser du just nu?
Torka aldrig tårar utan handskar, den krympande hustrun samt About a boy. Multitasking för 17!
senast sedda film?
skånska mord - veberödsmannen. varför? jag vet inte.
vilken svordom använder du mest?
usch svär alldeles för mycket (ovårdat språk men bra grammatik, why?) och de jag använder mest är nog fitta (framför allt när jag slår mig) helvetes jävla skit med mera. Usch. 

vilken är din favoritfrukt?
grapefrukt
vad är du rädd för?
ensamhet, gula brevlådor, krabbor
vart vill du åka just nu?
berlin herregud. 
fred ut. pussar på er förresten, ni är jättefina hela bunten. fortsätt att titta in. edit: alla bilder från vår tumblr förresten, länk finns i menyspalten

11 kommentarer:

  1. grapefrukt poweeeer!
    känner igen det där med morfar-mamma-tårar..

    älskar dig my, du är så jäkla vacker, det vet du va?

    puss och kram!

    SvaraRadera
  2. gula brevlåder är jättefina, förklara det läskiga för mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. trauma från pelle svanslös usch

      Radera
  3. Åh, kan jag låna listan?
    Älskar din blogg, förresten.

    SvaraRadera
  4. Vad gullig du e som bloggar ändå fast du är sjuk! :)

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  5. Anonym28.12.12

    hur lyckas du få hit alla underbara besökare?

    lol probebly för att du är underbar.

    SvaraRadera
  6. hihi tack för kommentaren, visste inte att den var så emotionell haha.

    hoppas du blir frisk, krya på dig!

    SvaraRadera
  7. jag saknar dina outfitbilder!

    SvaraRadera
  8. då får jag börja med dem igen! puss och tack för hinten

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.