egentligen älskar du inte mig och egentligen är det okej med mig


12 kommentarer:

  1. fina fabian och enastående ellen

    SvaraRadera
    Svar
    1. och mysigaste mysmy

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  2. Anonym3.12.12

    my, my, my! Vad fotar du med och i vilket program behandlar du dina bilder?

    SvaraRadera
  3. Anonym3.12.12

    åh, just det, skulle ju fråga om det blir någon mer frågestund. Blir det det?

    SvaraRadera
  4. Anonym3.12.12

    Jag älskar dina bilder meeeeeeen Ellens vänsterarm på den där bilden ser inte så normaal ut. Skumma skuggor

    SvaraRadera
    Svar
    1. I KNOW RIGHT

      Radera
    2. Anonym4.12.12

      Ahahah sant

      Radera
  5. åh så underbart fin blogg. förstår inte hur jag kan ha missat denna!

    SvaraRadera
  6. The Agnes3.12.12

    Pojken som jag tror heter Fabian är ju helt fabulös

    SvaraRadera
  7. åh det var så mysigt i lördags!

    SvaraRadera
  8. Anonym9.12.12

    Hur får du dina bilder så härligt gryniga? :))

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.