and hey, I've got an idea we could break it through Ikea we could steal ourselves a bed and I could give you a head

Jag gillar ju att fira saker och gör det så ofta jag kan. Just igår firade vi att vi har jullov. Och att vi är bäst. Och för att ha någonting att fira över huvud taget tror jag. Jag vet inte.

folk kom och folk var pepp, speciellt Fabian tror jag (?!)
jag var också där, med hår all over the place och favoritposen såklart. Vi gjorde minipizzor och drack julmust.
varför gillar jag ens denne pojke jag vet inte. liksom va.
Dea var snygg men sur när hon tog egobilder med kameran. Klick klick.

nilla med tumblr-turkost hår och alldeles fantastiskt leende. Lusekoftan är ju fantastiskt den med, fast inte ens hälften så fantastisk som innehållet.

4 kommentarer:

  1. Anonym24.12.12

    Åh, My. Himla superfina person, med ett superfint vän-universum runt dig. Jag sitter här bakom skärmen nästan varje dag och längtar. Längtar bort till ett liv som liknar ditt. Jag försöker att hitta det, men när man bara har kompisar som lyssnar på Justin Bieber, och totalskiter i Liv Strömquists underbara och klockrena serier, så är det svårt. Det är jävligt svårt att ta sig ur den jobbiga smeten. Men jag blir peppad av dig och din blogg. Jag ska äntligen få det JAG vill ha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. maila mig, så får du en kompis som inte lyssnar på justin bieber och som älskar Liv Strömquist och som dessutom är totalt galen och hellre har trasiga strumpbyxor än ett tråkigt liv.

      puss.

      Radera
  2. någon25.12.12

    hejhej, det här har inget med det här inlägget att göra men ville bara berätta det här. du heter ju aina i mellannamn. innan jag och min familj flyttade bodde vi grannar med en familj där frun hette aina och de hette nord i efternamn. och eftersom deras hus lågt till väster om vårt, brukade vi alltid säga "hemma hos oss ligger nord åt väster."

    SvaraRadera
  3. Men vilken fin blogg du har!

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.