kittens




´ så jävla äckligt söta, kan ni förstå?

7 kommentarer:

  1. Åh men Gud, kattungar med blå ögon måste vara något av det sötaste som finns.

    SvaraRadera
  2. åh kattungar är bland det sötaste jag känner till på denna jord. och nej jag kan inte första hur söta dem är. Xx

    SvaraRadera
  3. alltså jag vill ju också ha en katt. varför bor jag med allergiska människor?

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahhaha jag är allergisk! men ragdolls funkar för även de som har samma otur som mig!

      Radera
  4. Naaaaw, så fina bilder!

    SvaraRadera
  5. Hedda6.11.12

    ååhh ge miig

    SvaraRadera
  6. Ehm, jag tänkte bara säga att jag älskar din blogg och av någon anledning har jag inte kommenterat någon gång förrut. Och just det. Ge mig en kattunge!

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.