om färgsprak feminism och kartor




helgen har varit tillsammans med UV och mina favoritpojkar Andreas, Samuel och Fabian. Vi har diskuterat feminism, kapitalism och rasism och skrattat lite för mycket. Sovit sida vid sida och antecknat en miljon sidor av information. Är så himla himla skönt att mitt i konstigheter och fuss och konstigheter kan man hitta en plats där man hör hemma och passar in. Blir bemött och får respons som den man är, utan konstigheter. Så himla fint. Det är det som politik är för mig. Att alla ska få hitta den platsen. Hejdå.

Puss.

6 kommentarer:

  1. Anonym7.10.12

    Måste bara fråga dig vad du har för kamera, och var du redigerar dina bilder, de är så himla fina!

    Och vart gör du dina fina animationer förresten?

    kkram <3

    SvaraRadera
  2. Jag gillar pannkakor / Hela jordens befolkning + aliens
    Åh <3

    SvaraRadera
  3. (jag måste bara få säga att headern är helt magisk.)

    SvaraRadera
  4. Såå fina bilder du!

    SvaraRadera
  5. Åhåhåhåh kartor så bra så fint

    SvaraRadera
  6. Du har en så fin blogg :D
    Tack för allt stöd du gav mig
    och alla leenden som alla fick ta del av
    /Negative Nancy

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.