october please be good



oktober har kommit. det är kallt. det är svårt. det är fantastiskt och herrejisses vad jag har saknat hösten som är ungefär det finaste jag vet. hångla bland höstlöv och känna regnet i nacken och dansa i halsduk i elva plus.

idag har jag legat i pojkens famn hela dagen och ätit nudlar.
nu ligger jag och ser upp i taket och lyssnar på håkans konstiga vackra underbara förvridna röst som skär sig i själen på ett alldeles fantastiskt sätt.

meddelanden genom atmosfäääären.
[DU (NI) ÄR DET FINASTE JAG VET!!!]

ps. jag är lycklig. jättelycklig. hoppas det är ok.

3 kommentarer:

  1. åh vad vacker bild på pojken.
    blir så avundsjuk när folk som är flera år yngre än mig blir kära,
    varför i hela friden blir jag aldrig någonsin kär?

    SvaraRadera
  2. fabian1.10.12

    vilka var det som skulle PLUGGA va!?

    och du nämner ordet hångla väldigt mycket.

    bara lite konstruktiv kritik från din käraste bitterfitta.

    puss

    SvaraRadera
  3. Anonym3.10.12

    Du är bäst.

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.