frågor 3


Om du hade en egen värld (det kanske du redan har) hur skulle den se vara? 
som skogen. det är där jag bor. 
Tror du på att alla är bisexuella?
tror på att utan fördomar skulle det bli lättare att bli kär i vem man ville, men att alla är bisexuella kan man ju inte riktigt veta utan att just det testas. tror på kärlek. tyck om vem ni vill, lycka till och puss.
mikrote eller kokte?
kokte såklart, kan man ens göra te i mikron?
äger du en spikmatta?
nej herregud

vilket är ditt favoritland? eller okej, du får välja tre.
Sydafrika, England, Frankrike.
gillar du håkan?
JA
Vem är bäst - Justin Bieber eller One direction? 
helt ärligt har jag dålig koll. One direction är britter i alla fall, så de vinner självklart.
Hur träffades du och Ellen? (nyfiken, hihi)
det var väldigt romantiskt. vi träffades faktiskt via våra bloggar och nu är vi så bra vänner att det går inte!

Ditt finaste klädesplagg?
min prinsessklänning. 
Vad planerar du att jobba som när du blir stor?
jobba? usch. tror jag tänker hålla på med arkitektur eller marinbiologi.
Favoritbloggar? ( du får inte ta dina vänners ;))
alltså sådant är ju lite svårt för man brukar ju ändå försöka bli vän med de flesta som man beundrar, på ett personligt plan. Både Fellen och Julia är jag ju vän med, i alla fall ytligt och lite sådär cyberrymdsaktigt på facebook, gills de? Annars gillar jag Sandra också!
Vad är det bästa med fotografering?
att kunna bli någon annan en stund. 
Några speciella eller helt vanliga framtidsplaner?
flytta till lägenhet med Ellen, ha jättekul, ha massa pojkvänner och flickvänner, brodera fula tavlor, tjäna lite lagom pengar, resa, jobba, skaffa någon att behålla livet ut och bli pensionär med, kanske skaffa en unge eller två, bli gammal och grå och dö i en hörna. (grovt avrundat.)
Bästa årstiden? 
Höstenhöstenhöstenhösten
Din absoluta favoritbild? (tagen av vem som helst då)
Hmm. Det ändrar ju sig mest hela tiden. Just nu är det den här:

källa
Vilken varelse hade du blivit? 
Ett rådjur tror jag.
Vad är det godaste du vet att äta, alla kategorier?
Brukar sitta och tugga på suddgummin i skolan, jag vet inte om det är att äta men det är väldigt lugnande i alla fall. Annars är jag galet i behov av popcorn nästan jämt.
Vad tycker du är attraktivt? alltså på en människa ehe
på pojkar tycker jag om smala armar, brunt lockigt hår, tydliga nyckel- och höftben, lång och gänglig kroppsform, bra humor, fina leenden, sneda tänder, feminism och spontanitet. På flickor tycker jag om korpsvart hår, sextiotalsstil, knotiga knän, fräknar, gråblå ögon och intellekt.

vilka band/artister har du sett live? :D
timbuktu, bob hund, kent


snipp snapp snut så var sagan slut.

3 kommentarer:

  1. Anonym2.10.12

    Älskar att det du tycker om på pojkar är som en beskrivning av Sam :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja matchmaker.com lekte lite med mitt liv känns det som

      Radera
  2. Åh Sydafrika, hell yeah.
    Jag ska dit igen snart. Taggad som satan!

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.