du är ungefär såhär stark, fast starkare.


så himla fint att få detta i ett anonymt kuvert mitt i allt det onda och känna sig väldigt älskad.
bara så att ni vet.

förresten tycker jag så himla mycket om när jag får små saker och brev från er, det gör mig jätteglad. Och just det, på tal om er, så har jag och Ellen diskuterat huruvida vi vill träffa er under ordnade former någon dag. Många av er bor ju i trakterna där vi bor, och det hade varit trevligt att få presentera oss för er. Har ni några speciella idéer?

puss.

4 kommentarer:

  1. åh, det hade varit superkul att träffa er! jag bor ju också i lund, så det funkar ju! :) dock har jag inga ideer tyvärr :/

    SvaraRadera
  2. Jaaa! det är min idé.

    SvaraRadera
  3. Åh vad roliht det hade varit om det blev en träff! Ha det i Lund isåfall, tycker jag. Du inspirerar! :)

    SvaraRadera
  4. Åh det hade varit så fint! Till exempel Ariman (är ju faktiskt spykist, så stammis).

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.