du är rätt ung jag är äldre än du men du röker så jag skulle säga vi är plus minus noll


vi kommer o dö samtidigt du & jag

jag har tomatrött läppstift som jag köpte för en hundralapp och en ny stickad tröja. löven faller. praoar på en grekisk restaurang och har supertrevligt. dricker för mycket läsk, tappar tallrikar lite då och då (usch, förnedringen), bränner mig och skalar morötter. det är kallt om mornarna men det blir lite varmare i hjärtat när kocken ropar "hej hjärtat!" när man kommer in genom dörren och de grekiska servitörerna kramar om en och säger att de saknat en de där tolv timmarna man inte setts. har bara varit där i två dagar och trivs som fina fisken.

nu vet ni.

9 kommentarer:

  1. du är söt som socker osvosv.
    funderar på att kanske springa in och hälsa på dig i sådär tre sekunder. Vilken restaurang är det och när slutar du ditt hårda arbete?

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt det låter! Inte att tappa tallrikar kanske, men allt det andra :)

    SvaraRadera
  3. Åh så mysigt. Jag måste också skaffa en trevlig praoplats snart.

    SvaraRadera
  4. Hej fina du. Jag har en liten fråga. Vad har du för typsnitt i texten? tycker att det är så fint!

    SvaraRadera
  5. Det låter fantastiskt! Och du tar så överdrivet fina bilder att man inte tror att det är riktiga fotografier tagna i en riktig värld, utan snarare någon fantasivärld... Om det gick att få ut någon mening ur det där. (Om det inte gick att få ut någon mening ur det är jag väldigt imponerad av dina bilder).
    Kram.

    SvaraRadera
  6. Anonym13.10.12

    säkert! <3

    SvaraRadera
  7. åh lilla valen <3

    SvaraRadera
  8. En hund jag kände dog för en vecka sen och några dagar senare dog hans hundkamrat, de kände varann det fanns ingen poäng att leva utan en bästa vän.

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.