tidig morgon som började med konstiga drömmar och som slutade i en fodralklänning. Idag är jag lite prickig och lite trött men glad ändå, och ska äta frukost och trampa iväg på min rostiga cykel alldeles strax. Sedan är det helg! Svaren på frågestunden ska jag nog se till att få upp här någon dag snart tror jag. Puss och tack för alla fina kommentarer!

klänningen är från Beyond Retro Stockholm om någon undrar. Den är fin och har ankarknappar och ingen midja över huvud taget. Det gör ingenting. Jag känner mig som en tuff sextiotalsbrud på äventyr.

12 kommentarer:

  1. Men gud va du är söt!

    SvaraRadera
  2. merci det värmer!

    SvaraRadera
  3. Åh nej vad fin du är , My :)

    SvaraRadera
  4. Åh saknar dig och ditt vackra ansikte/hår/allt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. då får vi ses snart! ps. vill gärna fotografera dig någon dag också! puss

      Radera
  5. Anonym14.9.12

    När jag ser på dig tar hjärtat ett litet skutt och jag blir liksom varm i magen. Du är så fin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh vad glad jag blev nu. puss.

      Radera
  6. alltså du är så fiiiin asdye4u5ihjrthr

    SvaraRadera
  7. du är så fin,och din blogg är så fin också.

    SvaraRadera
  8. Aaah så fin my!

    SvaraRadera
  9. jättefin och mysig blogg! :)

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.