that's not my way that's not your way

tydligare bild av kjolen. Tröjan är en svart t-tröja. Jag känner mig som ett av John Bauers odjur. Tomte eller troll?

Hur som helst, mitt liv är lite stökigt för tillfället. Alldeles, alldeles, alldeles för mycket att göra och väldigt lite tid att genomföra det på. Det finns ett gammalt ordspråk som säger 'man ska inte färdas snabbare än en kamel, annars hinner själen inte med' och just nu tror jag att någon har stuckit kamelen i ändan med ett glödgat järn för den springer så att man nästan blir galen. Stopp! Stanna! Vad sa du för något?

Sover typ fyra timmar varje natt och äter lite för mycket. Får ångest av det och ligger uppe på nätterna. Upprepa.
Morfar är i alla fall okej, tills vidare. 

6 kommentarer:

  1. Åh men fina du. Ta hand om dig. Stressa inte ihjäl dig för det kommer aldrig att sluta bra då. Ta det lugnt och ta inte på dig för mycket.

    SvaraRadera
  2. Dem flesta har det nog ganska stressigt nu, men hoppas att du mår bättre snart! <3

    SvaraRadera
  3. Ella4.9.12

    Usch. Du är bäst bara så du vet.

    SvaraRadera
  4. emilia4.9.12

    Tagga att överleva vardagen tillsammans ?

    SvaraRadera
  5. Din blogg är så fin att jag dör och du tar så fina bilder att jag dör igen.

    SvaraRadera
  6. Anonym5.9.12

    Hur redigerar du dina bilder?

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.