jag kan inte tro att jag fortfarande lever



det är en måndag idag och jag har hemskt ont i huvudet, det är som blixtrar i hjärnan. lyssnar på aprilhimlen om och om igen och kan ändå inte texten, vet inte varför har liksom knarkat Håkan men aldrig lärt mig lyriken ordentligt. Sådant är konstigt, men jag är konstig så vem fan vet egentligen.

tar mig mest upp ur sängen för att gå till skolan och plugga för att gå hem igen och ligga i ett mörkt rum - går på autopilot och allting flyter liksom på som det ska även om allting känns helt jädra knäppt och stolligt och knas. Ska nog flytta ut och bo i ett träd bland ekorrarna och äta kottar och leva lycklig med honom och bara ha två par kalasbyxor att byta mellan så det blir kris när det blir kallt. Då kan vi värma oss under massa gamla höstlöv och viska sagor till träden och allt ska bli så fint så fint så jävla fint.

Trollkyssar

1 kommentar:

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.