du älskar mig och jag vill ha dig




13 kommentarer:

  1. första bilden=gjknrnjsngklnslgnklbnsdknglsak

    SvaraRadera
    Svar
    1. det var nästan vackrare i verkligheten

      Radera
  2. denna serien är lovely. älskar andra bilden. DU ÄR SÅ DUKTIG MY

    SvaraRadera
  3. Klarar inte av revbenen mera!! :P

    SvaraRadera
  4. sends shivers down my spine.

    SvaraRadera
  5. Anonym3.9.12

    thinspo för killar, that's nice.

    SvaraRadera
    Svar
    1. det är bara en tolkning av hans kropp, varken jag eller han har någon som helst vilja att provocera.

      Radera
  6. Lord Giraffkuk3.9.12

    lol, det ser ut som han röker på översta bilden '-'

    SvaraRadera
  7. Alltså när jag ser dessa bilder vill jag bara ragga upp någon random kille och springa ut till närmsta skog och fota. Riktigt fint verkligen.

    SvaraRadera
  8. fantastiskt vackert!

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.