alldeles knas




idag är det onsdag och jag har väldigt ont i huvudet men jag är lycklig
för jag har en pojke som är snäll och trevlig. Ja där hörde ni, är ni inte glada för min skull? Ni är fortfarande min #1 och jag älskar er över allt annat men ni får dela med er av mig. Jag har velat säga det så länge men inte fått fram de rätta orden, kunnat sammanfatta det svart på vitt så att det inte sett alldeles knas ut. Kanske skriver om det någon dag, om ni vill det eller så. Han är fin och har smala armar och bruna ögon.

Bara så ni vet.

7 kommentarer:

  1. åhåhåh är jätteglad för din skull!

    SvaraRadera
  2. Åh! Så himla fint för dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. det är typ svinbra faktiskt

      Radera
  3. Det låter som en bra kille för en bra tjej! :)

    SvaraRadera
  4. O så trefligt <3 Nån gång får vi kanske se honom?

    SvaraRadera
    Svar
    1. självklart, det har ni redan gjort

      Radera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.