nya skor som är lite för stora och bra att vandra i Paris med.

12 kommentarer:

  1. man måste ju ha plats så man kan vifta med tårna ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. eller hur - ingen ide annars ju!!!

      Radera
  2. Åh vad fint. Hittade precis hit och det är underbart trevligt här :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. bra. help yourself och kannn dig som hemma lilla du

      Radera
  3. Åh, jag minns när jag var i London, och vi gick och gick och jag hade converse på mig. Inte helt optimalt, oj vad jag hade ont i fötterna den kvällen XD

    SvaraRadera
    Svar
    1. har flera skor att byta mellan - plus att jag har kopt nya ni ska fa se nar jag kommer hem!!

      Radera
  4. Anonym11.7.12

    Vilken fin ukulele

    SvaraRadera
  5. Din blogg är så sjukt fin! Vi har så mycket gemensamt har jag märkt. Jag ÄLSKAR 60-talet och lyssnar på The beatles, Simon & Garfunkel, David Bowie, Patti Smith och så! Du är så inspirerande med! Du får en plats i min länklista ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ahhhhh nu blev jag glad. Har just agnat en dag i min favoritstad och tre timmar i ko till Eiffeltornet - och sen far man denna kommentar; tack och puuuuuuuuuuusss

      Radera
  6. Myyyy! Jag ska se Patti Smith i september. Jag fick ge fem femhundringar för biljetten, men ändå. Jag ska se henne, LIVE. I köpenhamn! åhåhåh!

    SvaraRadera
    Svar
    1. serious!!!!! aaaaaaah awesome, och i kopenhamn dessutom, som e sa fint

      Radera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.