you're a part time lover and a full time friend the monkey on your back is the latest trend I don't see what anyone can see in anyone else but you

Idag målade jag Matilda och satte fast små små vackra stenar i över ögonbrynen på henne. Hon var Indien i vårt internationella tema, jag var Frankrike men det är ingenting som är värt att titta på.
annars får ni ha det så bra, jag är trött som en prickig gris och behöver sova ett par timmar tror jag. Kanske äta något, se en film eller helt enkelt sträcka ut benen i soffan en stund.

Har ni slutat skolan eller när slutar ni? Ni som har sommarlov, har ni hunnit göra något roligt?
Edit: Ps. Tack alla ni 598 personer som tittade in hit igår. Kyssar.

8 kommentarer:

  1. Mitt lov började för en sådär tre timmar sedan. Pure happiness.

    SvaraRadera
  2. Mitt lov har varat nu i mera än en vecka. Och jag har väl hunnit med det mesta. Förutom att bada då. Tyvärr. Och bara så att du vet hade jag tänkt att skriva klart ditt brev idag. Vilket innebär att det snart "ligger på lådan".

    SvaraRadera
  3. Jag slutade igår.
    Hade det det mysigt med ett parvänner på stan springades i regnet.
    Och my, det är visst värt att se på dig. Kram.

    SvaraRadera
  4. Mumriken14.6.12

    Jag ska sluta i morgon och det ska bli så himla skönt! :)

    SvaraRadera
  5. har haft den där textraden på hjärnan mer eller mindre hela dagen och så ser jag den rubriken här. läskigt

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.