we took the midnight train going anywhere


vi åkte in till staden, lyssnade på samma musik i var sin hörlur

sen spelade vi gitarr en stund, och jag lyckades faktiskt ta några ackord som jag lärt mig hemma själv, men mina fingrar är lite för korta för att nå runt ibland.

Michelle kände igen mig. Det var läskigt men herrrejisses vad söt hon var. Andra gången jag träffar någon som läst min blogg, tjohej.

sen gjorde vi en fin skylt.

och Andy var himla söt. Och duktig. Min bästa vän kan allt, bara så att ni vet. Både bas och sång.

5 kommentarer:

  1. Vad kul, Michelle är ju en av mina bästa vänner, hihi !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet, hon har kramat mig det har inte du! Pilutta!

      Radera
  2. OMG I'M ON THE INTERNET.

    SvaraRadera
    Svar
    1. And you look so good

      Radera
  3. Kom ju på att det är söndag i morgon, och på söndagar är hela staden död. Det är synd för att i morgon hade jag tänkt kidnappa dig, dra dig in till Lund och leta efter fula seconhandkläder som endast du och jag kan få att se fina ut. Men nehe nej. Vad sägs som måndag? Fast nej, då kanske min storasyster kommer hem från Tanzania, och min mor kommer förmodligen mörda mig i sömnen om jag inte är hemma då. Kan du på tisdag kära My?

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.