små kommentarer och en svår fråga

Du är så fin och vacker. Och din kjol var väldigt fin.
Nu blir man avundsjuk här ju.
Åh tackar tackar tackar. Får nästan magknip så fint.

Åh, du är så fin i flätor. (och allt annat)
Tack! 


dags att städa rummet snart darling? <3 hahahaha!
Hrm. Jo. Jag håller på!


Vad har hänt med Aleksander? 
Han slutade älska mig och det är sådant som inte kan lagas hur mycket man än vill. Jag gjorde slut av ren frustration och det var nog bra även om jag saknar det vi hade. Som tur är finns det en massa famnar att gråta i och det är okej även om det inte är rättvist. Och han är en fin människa, väldigt fin. Jag försöker rädda en vänskap som gått sönder, med silvertejp.

2 kommentarer:

  1. Om det inte går att laga med silvertejp är det trasigt.

    Men kram på dig fina flicka och hoppas du lyckas tejpa ihop det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. det går inte. använder mer silvertejp. tack.

      Radera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.