nattlista


Source

Vilken är din favoritfärg?
En grön färg som är som en blandning av den djupaste djungel och det klaraste hav.
Prickigt, rutigt eller randigt?
Randigt, skulle jag tro. 
Vilken parfym använder du?
Använder en som luktar äpple från DKNY, fast jag är inget vidare bra på parfymer egentligen. Vill ha en som luktar kanel, för det gör jag tydligen utan parfym ändå, och det hade varit mysigt att känna hur jag luktar.


Ditt favoritläppstift?
Ingen aning, jag har ett rött läppstift men jag vet inte vart det kommer ifrån och jag är helkass på smink egentligen, även om jag sminkar mig.
Dina bästa skönhetstips?
Rött läppstift, svarta vingar över ögonen och le mycket.
Vilken är din finaste klänning?
Den med fjärilar och trollsländor på. Först tyckte jag inte alls om den, nu är jag kär i den.
Vilken är din favoritbok?
Svindlande höjder av Emily Brontë. Och så älskar jag ju Harry Potter såklart.
Vad spenderar du helst en ledig dag med?
Skratta, träffa människor, dricka chokladmjölk och utforska tumblr.
Hur lång är du?
162 centimeter.
Roligaste skolämnet?
Svenska, Historia eller Biologi skulle jag nog tro. Fast jag tycker om alla skolämnen utom idrott.
Hur många relationer har du haft i ditt liv?
Två stycken. 


Får vi se en bild på dig osminkad?
Ja självklart.
Vilken kroppsdel är du mest nöjd med hos dig själv?
Ögonen, midjan och händerna tror jag nog.
Vad faller du för?
Jag faller för taniga pojkar med händer som har ärr och varit överallt, ögon som berättar saker och skratt som får en att vilja skratta med. Pojkar som läser och som kan nästan allt och som tycker om mig.

source







2 kommentarer:

  1. Finig klänning var det ja. Och fin flicka som bär den. <3

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.