hang the dj hang the dj hang the dj

Jacka från förrådet - Skor från Sheena Is - Påse från förrådet - Mobilskal från Beatles Store London - Basker 2hand




slutade tidigt idag, för jag lyckades övertala min lärarinna i spanska att det var totalt orimligt att ha lektion när endast hälften var kvar och det var en håltimme i en och en halv timme innan lektionen började. Försökte se ut som ett svältande barn i afrika så att hon skulle förbarma sig över mig. Så nu sitter jag hemma och är hemskt nöjd med mig själv. Om några timmar ska jag ta bussen in till Lund och gå i någon affär och planera en roadtrip med Ellen, Hanna och Emilia. Längtar så mycket att jag får gåshud.

Massa massa massa pussar och kramar från en glad fredagsflicka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.