frågor del tre

Var får du all din inspiration från? - Den här tjejen och weheartit!
Vilka är dina framtidsdrömmar? - Först ska jag läsa natur på spyken i lund var det ju tänkt. Sen ska jag flyga ur boet så tidigt som möjligt och bo i en trång lägenhet med Ellen och Matilda och äta god frukost varje dag och dricka rödvin på balkongen och Andreas ska vara där också och han ska kedjeröka en hel massa fast bara utomhus eller under fläkten, hör du det? Och alla andra jag älskar ska få tränga ihop sig kring vårt mörkbruna bord och äta ost.
Handlar du på 2hand eller märkeskläder? - Gissa tre gånger 
Om du stod vid en gata och din vän gick över vägen utan att se bilen som kom i hög hastighet, hur hade du reagerat? - Jag skulle antagligen skrika och hoppa ut inte framför bilen men ungefär vid bilen och vifta till föraren. Om inte det gick skulle jag gråta.
Är du medveten om dina brister? - Inte alla, vem är det? Man måste ha sidor som andra stör sig på och tycker är otroligt irriterande, men det går också från person till person hur man uppfattar mig. Jag är en besserwisser, jag kan inte utöva någon som helst sport utan att göra bort mig, men sen finns det en massa andra som jag säkert inte är medveten om, såklart.
Vilken målning är du allra mest nöjd med? - Haha ingen aning. Ledsen Emil, har ingenting att direkt visa upp när det gäller det. Ingen målning blir man mest nöjd med, det är därför man gör fler.
Vad är det finaste i ditt utseende, enligt dig? - Mitt hår eller mina ögon tror jag.
Vilket är ditt drömresmål? - Månen. Eller kanske Paris, dit jag ska snart snart snart. Eller Rom. Äsch titta bara in på detta inlägget. 
Vad är din största fobi? - Gula postbrevlådor, lampor som går att tända och släcka på flera ställen i rummet, tvångstankar, ångest, ensamhet...
Cyklar du snabbt? - Nej, det skulle jag inte påstå att jag kan skryta om. 
Nangijala eller bibelns paradis? - Jag tror inte att man får en chans till, men var jag tvungen att välja skulle jag nog säga Nangijala för jag vill inte gå runt naken och inte få äta äpplen. Det verkar irriterande. 
Vilken plats känner du dig mest hemma på? - Jag har haft många hem, på många platser. Jag känner mig hemma i Afrika, i Kalifornien och här i Sverige, både där jag bor nu och i Lund. Skulle nog säga att skogen känns mest hemma. 
Hur skulle ditt drömkök se ut? - Mintgröna skåpsluckor, pinnstolar, katter, trasmatta, trägolv, gult kylskåp, Ellen, industrilampor och kogardiner.
Vem är din största idol, om du måste välja någon i din släkt? - Morfar.
Om du skulle få ha en superkraft för en dag, vilken skulle det vara? - Att kunna få människor att älska varandra istället för att hata.
Om du fick köpa exakt vad du ville som kan köpas för pengar, vad hade det varit? - Alla muminmuggar som finns! Och en massa annat såklart.

3 kommentarer:

  1. Afrika...
    Var i Afrika?

    SvaraRadera
  2. sydafrika, kaap. Har aldrig bott där en längre tid men jag känner mig hemma där, typ.

    SvaraRadera
  3. Anonym3.6.12

    OM DU FICK ÄTA EN ÅSNA, HUR SKULLE DU LAGA DEN.

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.