frågor del fyra



Vad heter din katt? - Sune, för han är en riktig tjejmagnet.
Vad heter dina bästa vänner? - Oj oj oj. Jag har jättemånga vänner och jag kommer nog glömma väldigt många. Men Ellen, Ellen, Matilda, Matilda, Nilla, Cornelia, Sam, Andreas, Jonas, Marcus, Mathilda, Hanna, arghhhh de är så många att jag får huvudvärk av att räkna. 
Vad är det bästa som finns enligt dig? - Kärlek. Och det är även det värsta skulle jag påstå.
Vilka kändisar/bloggar inspireras du av? Här Här och Här. Plus Twiggy. 
favoritpryl? - Min röda fåtölj tror jag.
favoritgodis? - Tycker mest om choklad.
Om du kunde ändra på en enda sak på jorden, vad skulle det vara? - Jag skulle nog färga världen i massa färger och skapa kärlek överallt.
Finaste minnet du har? - Detta är också svårt, men ett lyckligt minne jag har är när jag och min pappa gick på cirkus, jag var väl ungefär fem år eller så, och kön var väldigt lång och jag var väldigt trött - så han lyfte upp mig på axlarna och bar runt på mig hela vägen. 
Några fina namn? - Sol, Wilja, Fabian, Theodor, Amadeus, Lycka, Svala, Vira, Una, Leija.
vad heter du egentligen? - My Aina Eriksdotter Gustafsson till er tjänst. 
OM DU FICK ÄTA EN ÅSNA, HUR SKULLE DU LAGA DEN. - Med vitlök. Jag älskar vitlök.

1 kommentar:

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.