bang poom crash boing


hittade en gammal tröja som tillhör(t) min far och som jag numera har bestämt mig för att utnyttja fullt ut. Till det hade jag min hemsydda kjol och en stor ametist om halsen, för det kändes lagom magiskt sådär. Långa flätor också, förstås och röda läppar. Och på tal om ingenting, Ja, jag ska städa mitt rum. Jag håller på just nu.

Idag köpte jag en massa kläder faktiskt. På Humana. Ni kan få se någon dag. Lite efter hand, som man brukar säga. Eller jag sa det nu i alla fall. Pussar.

Ps 1. Vad vill ni se mer av i bloggen?
Ps 2. Välkomna nya fina följare. Hoppas ni trivs.

8 kommentarer:

  1. dags att städa rummet snart darling? <3 hahahaha!

    SvaraRadera
  2. Mumriken9.6.12

    Jag tycker du redan har en fin blogg och tar alltid så fina bilder som du visar upp. Och jag älskar din stil!

    SvaraRadera
  3. Elin9.6.12

    Åh, du är så fin i flätor. (och allt annat)

    Vad har hänt med Aleksander?

    SvaraRadera
  4. Anonym9.6.12

    Vackra rufsmumintroll.


    Din pappas tröja är cool btw. (jag gillar valrossar)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är havsuttrar! Men visst ser det verkligen ut som valrossar? Puss

      Radera
    2. Anonym10.6.12

      Det är valrossar alltså. Puss själv

      Radera
  5. Så häxlikt bra med oslipat ädelstenshalsband!

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.