att ha världens finaste läsare



"min mamma har börjat älska någon annan än min pappa och jag håller på att bli ett skiljsmässobarn" 

Hörni. Det är just precis exakt det här som gör så ont och som behövs skrivas ner och som är så himla fint med att ha en stor liten blogg. Att få höra hur ni har det. Jag älskar verkligen att få läsa alla era tankar, ord, dikter, små sångsnuttar och idéer och jag hoppas att ni tänker fortsätta berätta för mig om olycklig kärlek och tankar och jobbiga pinsamheter och nätter med stjärnor och jag svarar, jag svarar, jag svarar. För jag är så inbilskt säker på att det finns kärlek nog att ge till alla även om det kanske inte alltid är det. Så fortsätt vara ni. 



Så fruktansvärt kloka ni är. Det är så man får gåshud i hela nacken.

2 kommentarer:

  1. åh vad jag gillar dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh tack tack tack, jag gillar dig med tror jag

      Radera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.