20 saker jag ska göra i sommar om jag bara hittar ambitionen och kraften att genomföra dem


1. Åka till Paris och se arkitekturen.
2. Illustrera färdigt inför min plansch som ska sättas upp på universitetet (Jag ska ju tydligen bli vetenskapsillustratör hör på häpna.)
3. Gå utan skor en hel dag.
4. Sy färdigt den gröna klänningen och de blommiga byxorna.
5. Åka på roadtrip med Ellen, Hanna och Emilia.
6. Se 500 days of summer minst 5 gånger.
7. Kyssas.
8. Ta bussen någonstans med en vän.
9. Hitta en jeansjacka.
10. Åka på läger och träffa saknade älskade vänner.
11. Skriva massa här och få massa nya följare som gör mig glad i magen.
12. Bli avmålad.
13. Göra mitt eget bidrag till the burning house.
14. Göra en pratvideo av något slag då jag antagligen kommer gömma mig i luggen och staka mig.
15. Lyckas skaffa femton fräknar.
16. Skriva ett brev på skrivmaskinen.
17. Köpa en tandemcykel med Emilia (Detta kan dock skjutas upp till nästa år om det behövs.)
18. Hoppa över ett helt dygn utan att sova, bara för att det är så himla roligt.
19. Se KENT.
20. Måla ett par skor.

Slut.

2 kommentarer:

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.