You've got the essence, dear If I could have a second skin I'd probably dress up in you


Vaknade nyss och firar helgen med te i mormors gamla servis. Som en riktig näpen flicka fast egentligen är jag en sliten förortsvampyr för det sa Vilja fem år igår till mig när jag gungade henne. Jag vill vara en trasselhårsvampyr med mörka ögon. Kyssar.

Translation: I just woke up so now I find myself drinking tea from my grandmothers old teacups like a true girly girl. But for real, I'm a timeworn vampire from the suburbs because that was what Vilja told me yesterday on the swings and that's also exactly what I would like to be. Kisses.

2 kommentarer:

  1. jag gillar din nya header! har du ritat fjädrarna själv? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! nej de är 100% stöldgods. Mohahha. funderar dock på att rita en när jag har tid! :) puss.

      Radera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.