torsdagslista


Längd:  0,00162 kilometer ovanför markytan.
Skostorlek: 37,5
Hårfärg: Mörkblond. Usch usch usch! Funderar på att skaffa en lite mörkare nyans.
Fräknar: Sju stycken faktiskt!
Favoritcitat: Sådant är alltid svårt. Skulle nog påstå att mitt är: "Letar mönster i gatan, ibland så ser jag ett system, ibland så ser jag vart jag skulle, ibland så ser jag bara sten." av Lars Winnerbäck



Kär? Ja. I kärleken.
Önskar du att du bodde någon annan stans? Ibland. Oftast inte.
Tycker du att du är attraktiv? Ibland, när spegeln är på fel håll och håret ligger rätt.
Vilken parfym använder du? DKNY är alltid fint.

Vad är du rädd för? Att vara oälskad och icke omtyckt. 


Vad är du mest missnöjd med i ditt utseende? Benen benen benen benen. Lika bra att kapa av.
Vad är du mest nöjd med? Ögonen kanske, jag vet faktiskt inte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.