I said, God damn!


vi har tagit oss samman och skapat en tumblr ihop,
Ellen och jag. Den heter "Förtrollat Glädjerus" som en sorts koppling
till bägge bloggarna. Hoppas att ni tittar in och förhoppningsvis följer för att få en massa fina 
inspirerande bilder och animationer som vi har närmast hjärtat
och finner vackra. Det är alltså
verkligen inte bara våra bilder, utan det mesta är taget från internet eller andra bloggar.
Ni hittar den här och i sidkolumnen under "tumblr". Enjoy!

Translation: Ellen and I started a tumblr together just last night. I hope you will check it out and maybe even follow it to get loads of inspiring photos and gifs that we find beautiful. It isn't our pictures though, most of them are taken from other blogs or the internet. You can find it here or to the left under the name "tumblr". Enjoy!

5 kommentarer:

  1. ny design? I like :) hur gjorde du Gif:en?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jo nytt och fräscht! :) Jag gjorde den via

      picasion, och sen klistrade jag in webbsidekoden istället för att ladda ner den. Enjooooy

      Radera
  2. Jag kommer klart titta förbi! ;)

    SvaraRadera
  3. Anonym8.5.12

    Provar att kommentera... /Martin

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.