And I ask you now, tell me what would you do If her hair was black and her eyes were blue


nu har jag ju brunt hår och gröna ögon, men låten är ändå så fin. Idag klippte jag av ungefär tre decimeter hår från luggen. Det gjorde ont i själen och nu känner jag mig så vacker att jag hisnar när jag går förbi en spegel. Får man verkligen känna sig såhär? Jag vill tacka Anita som var så himla snäll mot mig
när jag var rädd för saxen. Fjärilskyss.
kjol - erikshjälpen - skjorta - svalornas

Translation: Well, for a start I've got brown hair and green eyes, but still, my hair changed today. I cut of almost 12 inches from my bangs. I feel so beautiful, it feels wrong in a weird way, I haven't felt pretty for a long time now. I would like to thank Anita for being so kind hearted when I felt frightened about the cutting. Butterfly kiss.
skirt - erikshjalpen - shirt - svalornas

21 kommentarer:

  1. du dödar mig varje gång jag ser dig med ditt tokvackra hår och ansikte och ja, hela du är mest tokvacker. Så jag dör. Vilket gör dig till en mördare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yeah I'm a backstabber lady... but I don't know whyy :(

      Radera
  2. Åh. Vad fin du är.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så hemskt hemskt hemskt mycket.

      Radera
  3. Elin Gry8.5.12

    Du är så grymt fin. Ditt hår är helt underbart och du är störtsnygg i din nya frisyr. Vackervackervacker <3

    SvaraRadera
  4. Anonym8.5.12

    Du har underbart hår och åh du vart helt fin i lugg <3

    SvaraRadera
  5. Anonym9.5.12

    Åh din vackra varelse <3 Det blev superfint, hela du är superfin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. men åh vad glad jag blir. Puss.

      Radera
  6. Du är så finfinfin. Vet du det? Puss på rumpan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack söte. Puss på typ tårna eller nåt. <3

      Radera
  7. har du färgat håret också? Så vacker du är! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. nä :o tack felskling <3

      Radera
    2. Det såg väldigt mörkt ut på bilden :P

      Radera
    3. knepigt ljus

      Radera
  8. så himla fin, orkar inte

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh älskade du. du är vacker som få.

      Radera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.