22:44 ~ älskling det blir aldrig som förut

jag vet att ni är perverst intresserade av mitt liv, men tyvärr är min kamera död så ni får helt enkelt djupa bilder ur mitt arkiv och vackra ord istället. förlåt ~

hur kommer det sig
att fåglar kan sitta på elledningar
utan att få elchocker?
frågade hon mig
jag hade inget svar
utan svarade att om jag var en fågel
skulle jag också gjort så
bara för att få henne att undra
för hon är så söt när hon inte förstår

Translation; I know you want to know everything about my life, haha, but as my camera is dead at the moment I can't tell you anything interesting without getting it really boring. (Pictures are fun, admit it). So you'll just get old pics and deep words from me that you unfortunately have to translate with google. ~

4 kommentarer:

  1. Vad jag tycker om dina mini-texter :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh men då ska jag fortsätta med dem! gör dem på ungefär två minuter, tänker inte så mycket när jag skriver. men tack. <3 kyss.

      Radera
  2. Elin Gry13.4.12

    åh <33

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.