19:44 ~ mer om my

ni har frågat många många gånger om jag kan presentera mig. jag har gjort otaliga presentationsinlägg men tja, tänkte jag, varför inte göra ett till när man har tid över?
detta är alltså jag. my. jag har alltid varit en skogsflicka och tycker hemskt mycket om naturvetenskap, men även svenska och historia. på min fritid sitter jag här, och pillar med bloggen, fotograferar, skriver dikter, studerar, målar, skriker vårskrik, skrattar, ser onödiga klipp på youtube och läser en hel massa. sen springer jag runt i små 2handaffärer ibland också, vilket jag finner mycket roande.

jag har långt, långt hår, och väldigt havsgröna ögon. jag har några fräknar som knappt syns och ganska korta ben. jag har små händer och fötter, skriver ganska fult om jag inte anstränger mig, och jag har hemskt mycket saker att göra hela tiden, fast samtidigt inte.


jag bor tillsammans med mina föräldrar, en katt och en kanin i ett helt vanligt villaområde, fast ganska nära till skog och mark har jag, vilket jag trivs hemskt mycket med. tidigare hade vi även en fågel och en ödla, men ödlan dog middagsdöden när katten var hungrig, och fågeln blev väldigt gammal tills den till slut trillade av pinn, som man brukar säga. annars har jag haft både vandrande pinnar, kameleonter och en hamster genom åren. ta med naturen in!

vem är du då?


Translation; I would prefer you to use google translate, because this is such a hard text to summarize. Sorry!

11 kommentarer:

  1. Jag är Hanna & när jag var liten ville jag hemskt mycket ha ett djur, så jag skrev en lista på varför det var så bra med vandrande pinnar, den listan blev cirkus en meter lång. Tillsist fick jag ett par gerbiler efter att ha gråtit floder i soffan & mamma tyckte synd om mig. Gerbilen hette Laban & dog en dag när vi var på semester. Hej.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hanna du vet att du är underbar va?

      Radera
    2. Nu vet jag det ^^
      Och My, du vet väl att du är så himlans bra, så himlans mycket du!

      Radera
  2. Åh, my, du är en sådan kreativ tjej som inspirerar mig så mycket så det räcker långt över universum. Såna som du behövs i denna underliga värld. Följer din blogg konstant varenda dag, sluta aldrig blogga vackra du!
    Fjärillätta å honungssöta pussar å kramar på dig :D <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack, det värmer! tänker inte sluta blogga! ^^ smultronkyss

      Radera
  3. Jag är Äll. Även känd som L. Jag är ett litet Japantard som idag fick min efterlängtade flickvän. Jag försöker aldrig passa in utan är mig själv, och det är jag nöjd med. Mitt största intresse är Rollspel. Jag är bara fast för det. Helst små-pojkar-som-älskar-varandra-rollspel. Jag går i en Waldorfskola och älskar min klass även om de är väldigt tråkiga ibland. Men vi har en samhörighet som inte går att förstöra.
    Jag har ganska kort blont hår, små fräknar som bara syns på sommaren, blåa ögon och smala fingrar. Knotiga pianofingrar faktiskt. Jag är ganska smal över huvudtaget och har inte några jättesynliga muskler.
    Det är jag~!

    SvaraRadera
  4. hib är agnes och hon är en tjej som bor i ett gult hus mitt ute i ingenstans. hennes liv är att fotografera med sin canon-kamera som heter ulrik, smsa med sin mobil som heter zayn och blogga med familjens dator som heter justin. den där agnes finner det mycket roande att dricka the, lyssna på one direction, ulrik munther och justin bieber, att sola och att känna sig älskad. och hon älskar mys blogg för den är bäst. hon bloggar på tegelsten.devote.se och du chattade med henne på facebook igår. jättekyss.

    SvaraRadera
    Svar
    1. massa kyssar på dig. du är underbar agnes

      Radera
  5. Anonym12.4.12

    vacker bildibild!

    :')

    // Filifjonkistjonkis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack favoritfjonk!

      Radera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.