19:15_flyttfågel

Imorgon ska jag hem till denna lilla solstråle. Ska bo där ett par dar, vi får se hur det går, haha! (det jag mest oroar mig för är att hon kommer att väcka mig med diverse sadistiska metoder om mornarna, för det är en av hennes bästa ovanor) Hon kommer i alla fall att sitta barnvakt väldigt bra, tror jag. (det har ingen som helst betydelse att hon är yngre än mig, hon är ändå barnvakt, i alla fall enligt henne själv)

uppdatering kommer ske som vanligt. puss.

Translation; Tomorrow I'm moving in with this girl. I will live there for a couple of days, and she is certain of the fact that she's babysitting me, and that she is younger than me doesn't matter at all. I'm going to update just as usual. Kisses.

2 kommentarer:

  1. cute photo :) little sisters make great babysitters I am sure!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha thanks! She's not my little sister, even though I would love if she was... she is an old friend :) but thanks ^^ (sorry I forgot to ad translation, that will be fixed)

      Radera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.