18:24_makes me smile a little

och hej idag hade vi musikprov och det gick hur himla bra som helst för det var på The Beatles (bästa ever jag fick krupp av ren upphetsning) och det var hur finemang som helst. Dessutom såg vi en inspelning av deras live-performance i falsterbo tidigt 60-tal. Åh så himla bra. Nä nu ska jag lyssna lite på "here comes the sun" och andra som George skrev, för de han skrev var så vackra.

Andra saker som har hänt:
▲Marcus hade ett poäng mer än jag på fysiken, vilket gjorde mig stolt och sur på samma gång. 
▲Blev utnämnd till kudde av ingen mindre än Aleksander. Så egentligen bar jag mest runt på honom mest hela dagen. Mysigt.
▲ Jag trillade i korridoren två gånger
▲ Mina fingrar stoppades bryskt ner i massa baser som blev blå och luktade konstigt och hela fingret kändes kallt och underligt efteråt. Inte sådär värst hälsosamt. Men vad gör man inte för ett bra kemibetyg?
▲ Jag har äntligen lärt mig att säga vad jag åt till frukost på spanska, målet som vi, enligt min lärarinna har jobbat mot i två år. Lite sent kanske, eller vad vet jag.
▲ Somnade när jag kom hem (vilket var för en halvtimme sedan) och vaknade ungefär för tre minuter sedan. 


Translation; Today we had a musictest about The Beatles (Woho!) so I guess you can come to the conclusion yourself that it went pretty okay. Other stuff that happened today: Marcus had a better result on his physicstest than me (Proud and angry at the same time, haha), I got to be Aleksander's pillow all day long because he was really tired, I fell in the corridor two times, I put my fingers in bases that had weird colours and smelled funny, I finally learned how to say what I had for breakfast in spanish and I fell asleep when I got home and woke up like three minutes ago. Nice day! 

4 kommentarer:

  1. Fint skrivet måste jag säga :) Låter som en bra dag hehe. Och det där med fingrarna i baserna känner jag igen. Är en biologi nörd och ibland kan di går för långt hehe.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tack! Joodå, det var en fin dag. Och baserna var bara läskiga. NO är sjukligt roligt men knappast nyttigt för ens fingrar. Kram!

      Radera
  2. Elin Gry18.4.12

    awesome!

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.