18:10_lördag

har beiga strumpbyxor från ingenstans, höga shorts från BIKBOK där jackan även kommer ifrån, samt en stickad ulltröja som min mor gjorde åt sig själv på åttiotalet. Skorna är en slags present kan man väl säga. Lite senare kommer jag att visa vad jag har hittat på idag för något skoj.

Translation: I'm wearing beige pantyhose from nowhere, shorts and jacket from BIKBOK and a knitted sweater in wool that my mum made in the 80's. The shoes are a gift. Later, my little project for today is coming up. Stay tuned!

5 kommentarer:

  1. Anonym28.4.12

    Oh so beautiful <3

    SvaraRadera
  2. Anonym28.4.12

    Det ser ut som om du flyger? Haha ^^ nejmen du är otroligt vacker owo lilla ängel <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har vingar och jag flyger

      Radera
  3. Anonym28.4.12

    Nej, du är ett vackert rådjur som flyger genom skogen <3

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.