17:06_Neonskyltar på gatorna sänder ljus till mig och skatorna


Jag tror att kemin driver mig till vansinne. Jag vill fly ut i skogen likt det 
rådjur som Disa påstår att jag är och jag vill
måla måla måla likt aldrig förr
men böckerna kallar och drar mig tillbaka till sitt mörka helvete

Idag har har egentligen varit en bra dag. Har pussats en massa med min favoritpojke (något motvilligt från hans sida, kan vara för att jag påstod att han var homosexuell ett antal gånger, men sånt är livet) övertalat Jonas till att sjunga en duett med mig samt spelat ett solo som jag gjorde fel på en sisådär miljon gånger. 

2 kommentarer:

  1. emilia26.4.12

    åh, my, älskar ringo-animationen , SÅ SÖT haha!
    väldans fina bilder också

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.