16:54 ~ I’ve been creeping round this town because… Well, creeping’s just my way

jag önskar att min kamera inte var urladdad och laddaren var borta, jag önskar att jag kunde få vara hos min favoritpojke varenda dag, jag önskar att någon var som jag. och jag sitter i min klänningen som har tryck med katter på och viftar på tårna i ett par docs och idag har jag ätit vaniljyoughurt och det var hur gott som helst, hejdå.

translation; I wish my camera wasn't dead at the moment... I'm wearing my dress with the catprint on and I've got my docs and today I ate some vanilla youghurt bye.

1 kommentar:

  1. vilken mysig och fin blogg du har! den är så personlig och hemtrevlig på något sätt, det gillar jag, väldigt mycket :)

    sv; tack så mycket!

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.