16:33_kemi och trollstavssfuffens i främmande hus

gif maker
Såhär roligt är det att studera kemi en tisdagseftermiddag i ett hus som inte tillhör mig. Snart flyttar jag hem. Både bra och dåligt, dåligt för att jag inte kan hänga med Nilla hur mycket som helst (och för att skolvägen är längre hemifrån. Buhu) och bra för att jag får sova i min säng och träffa mor igen. Kamerasladden är fortfarande borta, mitt liv är fortfarande obefintligt och fyllt av abstinens.

Translation; This is how fun it is to study chemistry a tuesday afternoon in Nilla's house. I'm moving back home soon, and that's both good and bad, I think. A good thing is that I will be able to see mum again. My charger is still missing, so my life is still pretty empty and pathetic.

2 kommentarer:

  1. Du är så fin så att man får diabetes, My.
    Älskar trollstaven btw.

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.