16:26_kjolen går nästan ner till golvet

idag är det fredag och precis två månader sedan jag fick den där första nervösa kyssen av min favoritpojke. Dessutom är det lång kjol-dag och trassligt hår-dag. Fredagar är bäst. Imorgon ska jag dricka te med ett par fina fina fina fina fina flickor och vi ska nog allt ta en massa bilder (även om min kamera fortfarande är ur funktion, dessa tog jag med mobilen) och jag hoppas att några körsbärsblommor slår ut i alla fall. Kyss.

Translation; It's friday today and exactly two months since I got the first kiss from my favourite boy in the world. Today I used my mum's long dress and had a really bad hair day, but it doesn't matter because fridays are the best. Tomorrow two awesome girls are coming over to have tea, wonderful. Kisses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.