10:32_glad och ledsen det går runt och just nu lutar det fint

jag fryser om tårna och detta är en lista över saker som gör mig glad just nu

 • Jag har faktiskt ett hemskt mysigt rum
 • Jag läser i en bok som heter "100 Claude Monet Masterpieces" vilket gör mig snurrig och imponerad
 • Mitt hår är rufsigt men det gör inget för det ska vara så på söndagar
 • På väggen hänger Paul, Ringo, John och George och ler mot mig
 • Jag har blå skor vilket gör mig hoppig och glad
 • Om ett dygn ska jag få pussa på min favoritpojke igen
 • Jag har en jättefin överraskning till både Nilla och Matilda, och jag har bestämt att de ska bli hur glada som 
helst
 • Ellen, Hanna och Jag planerar teparty under körsbärsträden
 • Snart ska jag och Ellen starta ett nytt projekt


Translation; Things that makes me happy at the moment; My room, a book about Claude Monet, my hair that's a mess but it doesn't matter, my beatles poster, my blue shoes, that I will see Aleksander soon, my surprise for Nilla and Matilda, the teaparty that Ellen, Hanna and I are planning, and the project that I soon will start with Ellen.

8 kommentarer:

  1. Jag längtar såå och under tiden skickar jag dig tusen uppiggande kramar!

    SvaraRadera
  2. alltid fint och bra att fokusera på det positiva, sa nog göra detsamma !

    SvaraRadera
    Svar
    1. super, sounds like a plan!

      Radera
  3. Nu blev jag nyfiken!

    SvaraRadera
  4. vi får slå ihop våra kloka små huvuden någon gång och komma på en riktigt kick-ass bra projektidé, tycker jag. Om jag inte minns helt knasigt så har vi väl mest rabblat upp en massa otroligt fina idéer men aldrig riktigt kommit i fund om hur vi ska börja och sådär?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart sickan! Men är inte vårt prinsessprojekt relativt bra? (ingen får läsa detta höhö ewe)

      Radera
    2. Sen måste ju min kamera fungera också :/

      Radera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.