07:18_jag hade mer lust till att sitta och vifta på tårna

Jag är väldigt bra på att skjuta upp saker. Nästan bäst faktiskt. Som den gången då jag nästan skrev färdigt mitt bidrag till poesitävlingen, för jag hade mer lust till att sitta och vifta på tårna och slå ihjäl tid på internet. Eller den där gången då jag istället för att äta frukost och göra mig i ordning för dagen satt och skrev på ett blogginlägg. Vänta.. det var ju idag.

Hur som helst är jag hundra procent säker på att det kommer från min far, och egentligen gör det inte så mycket. Jag hinner nästan alltid i tid och jag har roligt på vägen. Så jag tänker fortsätta vifta på tårna. För som Fellen säger: "Roligast brukar bli bäst"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.